COS (Computers op School), het magazine voor ICT in het onderwijs, is volledig digitaal gegaan. ‘Een magazine voor ICT hoort in een digitale omgeving thuis’, vindt de hoofdredactie.

Inbox

Abonnees hebben hun printabonnement kunnen omzetten naar een digitaal abonnement waardoor ze het interactieve magazine met daarin o.a. lesideeën, tutorials, video’s, bezoeken aan koploperscholen, interviews, suggesties voor op het digibord en nieuwe apps in hun inbox ontvangen. ICT is niet meer weg te denken op scholen. Of het nu gaat om de inzet van laptops, iPads, smartphones en digiborden in de klas of het gebruik van online lesprogramma’s, leermethodes en apps...

Inkijkexemplaar

Waar COS 35 jaar geleden vooral gelezen werd door ICT-coördinatoren, wil de uitgever met een digitaal magazine ook de leerkrachten bereiken die steeds vaker gebruik maken van ICT in de klas. Via computersopschool.nl kun je een inkijkexemplaar bekijken.

De nieuwste artikelen wekelijks in je mail? MELD JE AAN voor de PrimaOnderwijs nieuwsbrief.

 

Reacties niet mogelijk

LEES MEER OVER

Computers op school

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor de PrimaOnderwijs nieuwsbrief

PrimaOnderwijs nieuwsbrief

Ontvang één keer per week de nieuwste artikelen van PrimaOnderwijs in je mail!



Privacy Statement is van toepassing

PrimaOnderwijs.nl maakt gebruik van cookies

Wij vragen uw akkoord voor het gebruik van cookies op onze website. Sommige cookies plaatsen we altijd om de website goed te laten werken. Ook plaatsen we altijd een cookie om volledig anoniem het gebruik van onze website te analyseren. Onze website maakt van meer cookies gebruik die niet noodzakelijk zijn, maar wel nuttig. Zodat u bijvoorbeeld berichten kunt delen op social media. Door op 'Akkoord' te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Meer informatie is beschikbaar in ons cookiebeleid.

OK Toestaan Weigeren Lees voor meer informatie onze privacyverklaring privacy » Privacy- en cookiebeleid Dit veld is niet ingevuld De ingevulde tekst is te kort De ingevulde tekst is te lang